MASÁŽE.jpg

Biodynamické masáže

Masáže prostřednictvím jemného doteku pomáhají uvolňovat akutní i chronické napětí, harmonizovat, prohloubit kontakt se sebou samým a dát prostor samoozdravnému procesu organismu. Jsou vhodné když se cítíte unavení, vyčerpaní, ve stresu, při bolestech hlavy, zad nebo když si jen chcete dopřát chvíli péče.

Vychází z biodynamické větve psychoterapeutických směrů orientovaných na tělo, kterou založila psycholožka a zároveň fyzioterapeutka Gerda Boyesen.

Jak masáže probíhají

Masíruje se na různých úrovních těla - kůže, podkoží, svaly, fascie, klouby. Masáže jsou buď celotělové nebo lokální (hlava, obličej, šíje, hruď, záda, kolena, chodidla). Některé masáže jsou na kůži, za použití oleje, většina masáží se ale provádí přes oblečení, proto je dobré mít s sebou na převlečení pohodlné, volné oblečení, aby vás během masáže nic neomezovalo a mohli jste se příjemně uvolnit.

Konkrétní podobu masáže společně zvolíme na začátku setkání, podle vašich aktuálních potřeb. V průběhu masáže spolu ladíme rychlost i intenzitu doteku, aby masáž odpovídala vašim potřebám, které mohou být pokaždé jiné. Účinky pocítíte jak po fyzické tak psychické stránce.

První masáž vybírejte v délce 90 nebo 120 minut. Je potřeba dostatek času na úvodní konzultaci a výběr vhodné celotělové masáže.

Součástí integračního procesu masáže je závěrečná relaxace, která trvá cca 10 - 15 minut.

Přímo po masáží můžete být unavení, je vhodné dát tělu čas a neplánovat si žádné zátěžové aktivity, ideálně po zbytek dne nebo alespoň 60 minut po masáži.

Doporučuje se též pít dostatek tekutin a vynechat alkohol.

Kontraindikace:

Zánětlivé onemocnění